Co wybrac??

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 23:42:00 MET DST

Witam:

Chcialem sie zapytac ktora plyte wybrac pod Amd Athlona 2600XP do okolo 400
zloty...wieksza cena nie wchodzi w rachube. Zalezy mi uzasadnionym wyborze.
Jak narazie mam dwie w planie tylko nie wiem ktora z nich lepsza bo sie
zupelnie na tym nie znam a oto one:

GA-7N400PRO2 NF2 AC6 LAN 2XDDR FW SATA cena w hurtowni okolo 400
GA-7NNXP NF2ULTRA AC6 LAN 2XDDR SATA FW cena nieznana (jezeli ktos zna cene
hurtowa z vat to uprzejmie prosze o podanie)

Wazne zeby plyta byla oparta na chipsecie nForce bo chyba jest jednym z
najlepszych...

Ps: Jezeli kupie sobie nowego procka to za ile moge sprzedac starego tez
Athlona 1000mhz??