MSI 6380 i FSB 100 z Athlon 1.2

Autor: Przemysław Kotowski <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 20:22:05 MET DST

Odkupiłem wspomnianą płytę w celu odpalenia jej przy współpracy z Athlonem
1.2. Wszystko pięknie poza jednym. Nie chce mi to to chodzić pod FSB 133,
dlatego ustawiony jest 12x100. Gdy włącze na płycie FSB 133 dostaję sygnał
na przemian niski i wysoki (coś jak karetka pogotowia ;) ). Jak w takim
razie ustawić procka aby pracował 9x133)? Na Abit KT7A nie miałem z tym
problemu, więc przypuszczam, że tutaj też powinno działać. Myślałem, że
pomoże coś aktualizacja BIOSu, ale nic z tego. Może downgrade? Używam
pamięci 2100 (musiałem w BIOSie ustawić pamięć na FSB+33Mhz).

Z góry dzięki

Pozdrawiam
Przemek