Re: Jaką kartę TV wybrać?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 19:35:31 MET DST

> ale nie ma z nia problemow ?
Żadnych

> Mialem ostatnio stycznosc z Kworld 883LD czy jakos tak i szczerze mowiac
> odradzam KAZDEMU ta kupe scalakow, mimo iz producent pisze na opakowaniu
> ze
> karta jest zgodna z XP !
Nie lubię takich wynalazków, miałem FlyVideo, wtedy był cool, teraz mam
WinFasta

> Poza tym programy do obslugi karty sa TOPORNE !
Leadtek są extra. Brakuje tylko funkcji manualnego szukania programów.

> A jak wyglada sprawa z softem u Leadteka i w/w karta ?
> Bo po co mi samochod na specjalne paliwo, ktorego nie produkuja :)
Soft jest extra. Pełna obsługa z pilota. Bardzo fajna funkcja TimeShift
(nagrywasz i odtwarzasz w tym samym czasie - możesz np. zatrzymac sobie
obraz albo przewinąć - bajer!)

Z innych uwag to tylko spore obciążenie procka na obrazie w pełnej jakości i
"klikanie" dyskiem co jakiś czas (nie wiem po co chyba coś zapisuje sobie).
Ale i tak mam wiele programów, z których co chwila jakiś coś zapisuje albo
odczytuje. Ale ta karta w sumie była powodem wymiany mojej Baracudy SATA,
która bardzo głośno klikała tym dyskiem ;-)

W tej cenie nie ma lepszej karty pod XP.

--
Mariusz