Zakup cyfraka

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 19:22:14 MET DST

Witam! Planuje w najblizszym czasie zakup cyfrowki. Mam wiec pytanie:
zapowiada sie w najblizszym czasie spadek cen i poczekac jeszcze czy raczej
brac teraz, bo nic wielkiego raczej sie nie bedzie dzialo w kwestii cen
aparatow? Jeszcze chcialbym zapytac o aparat, ktory warto kupic. Mam do
dyspozycji 750-800 zl. Bylem wczoraj w MediaMarkt i sa w tych cenach w
promocji modele Canon, Nikon, jakis HP tez byl. Mi osobiscie przypadly do
gustu Nikon'y, ale nie znam sie za bardzo na tych sprzetach, wiec prosze o
porada dot. zakupu. Z gory dzieki za help.