Problemy z USB2.0

Autor: ALan Aley <alan_pierwszy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 18:37:28 MET DST

cześć
nie wiem co jest z moim USB2.0

zainstalowalem karte-konteroler USB2.0 z załączonej płyty wedle instrukcji.
na karcie są 4 porty zewnetrzne i jeden wewnetrzny.

i teraz tak:
niby wszystko gra ale:
gdy podłączam parat fotograficzny to wszystko ok.pojawia sie on jako dysk e:
i normalnie zgrywam fotki itp.

gdy chce podłaczyc ten sam aparat jako kamerke internetową to nic sie nie
dzieje-komp nie zawiesza sie ale i też komp jej w ogóle nie widzi.

i teraz dla mnie najważniejsze:

------>> kiedy probuje podlaczyc np. zewnętrzna nagrywarkę DVD wszystko
zaczyna sie najpierw ok. komputer ja wykrywa tj. dysk c: zaczyna
intensywnie pracowac zaczyna sie instalowanie jej ale w pewnym momencie
wszystko sie zawiesza tzn. dysk staje myszka nie reaguje klawiatura nie
reaguje(nawet capsL).różny jest czas do zawieszenia.pozostaje mi tylko
Twardy Reset.

------>> to samo dzieje sie gdy próbuje podlaczyc modem ADSL od Net24
(netia) który wczoraj dostalem.
modem został zainstalowany wczesniej z dołączonego dysku bo w dolaczonej
ulotce napisali aby go najpierw zainstalowac a potem podlaczac.tak zrobilem.
wiec gdy podlaczam to komputer wykrywa go.i tu dzieją sieto samo co przy
nagrywarce czyli komp sie zawiesza. różny jest czas do całkowitego
zawieszenia systemu. raz nawet udalo mi sie zacząc pierwsze połączenie ale
przewaznie zawiesza sie po 3-4 sek. modem zostaje "zaakceptowany" przez
komputer do konca. wiadomo o tym bo jezeli 'akceptacja" jest w trakcie to
dioda miga. a potem zapala sie na stałe na zielono.
no i suma sumarum Net24 nie dziala.:-(

nie mam pojecia co moze byc. od wczoraj wykonalem z 80 operacji ktore mi
mogly przyjsc do glowy.mialem czas bo jestem chory.wymienialem po kolei
czesci na inne ze starego kompa (k.graf,k.muz,wyjąłem modem
telefoniczny,myszke nawet zmienilem na typ RS) i nie mm pojecia co jest.nie
wiem czy nie chodzi o przerwania IRQ.Na podanej na dole stronie zamiescilem
zrzuty
ekranu być moze sie przydadza. jak cos jeszcze trzeba podeslac to dajcie
znac. o kazdej porze.

ostatnio zainstalowalem jeszcze wspomganie dla płt na chipsecie VIA:
 "VIA Hyperion 4in1 453v"-myśle że njnowszy
ale niestety to samo. wiesza sie jak poprzednio.
czy musze zainstalowac jeszcze jakies strowniki do płyty?

System Win98; Amd K-6 300MHz; 64 Ram; GForce 2 Mx/Mx400; SBLive

strona ze zrzutami ekranu jest na http://republika.pl/alan_pierwszy/