Re: Jak sprawdzić co siedzi (jakie częsci) w kompie

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 17:21:09 MET DST

> To co udało mi się sprawdzić to:
> płyta główna: ATC-6130

http://www.compufacts.net/cfacts/docs/systems/Atrend/ATC-ATC-6130.htm

> procek: 400Mhz

mostek polnocny intel LX - wiec obstawiam: Celeron 400 MHz

> nie wiem jak spradzic karte dźwiękową i graficzną

przy braku sterownikow moze to:

http://www.pcitree.de

a moze i nawet Sandra (System ANalyser, Diagnostic and Reporting Assistant)
Ci pomoze:

http://www.jaggedonline.co.uk/

> Ewentualnie jeśli wiecie to powiedzcie jak z upgradować CD Acer 50x
> (Model No.: 650G - 072)

tego sie nie da zupgradowac, mozesz przeczyscic, naprawic albo wymienic
(no - mozna zmodowac - np niebieski LED , te sprawy :p)