Re: patent na zaczepy do dysku w 5.25'

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 17:03:25 MET DST

Sat, 23 Oct 2004 16:18:14 +0200, na pl.comp.pecet, Radosław Sokół
napisał(a):

> Nie wiem, jakie ceny widziałeś, ale takie sanki normalnie
> w sklepie kosztują coś rzędu 10 zł za parę chyba. Niedawno
> kupowałem kilka kompletów.

hmm... ja ze Slaska jestem. i prawde mowiac mam pewne uprzedzenia co do
sklepow, bo w sporej czesci ceny sa kosmiczne.

na allegro widzialem to po 15zl, a do tego przesylka w plata jakies 10 wiec
duzo mi wychodzilo, bo sobie kieszen kupic mozna =)

ale skoro tak mowisz to sie chyba wybiore do sklepu i popytam, 10zl to
znosna cena.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl