Re: Jaki system ma być w Macintoschu

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 16:49:27 MET DST

Niejaki iceman twierdzi jakoby:
> Cześć mam pytanko bo mam Macintscha Performa 630 i został on przywieziny z
> Francji i jest tam system po Francusku:) i ja chciałbym zainstalowąc jakiś
> polski odpowiednik ,a w enentualnym przypadku angielski i też nie wiem jaki to
> ma być czy np.mac os 8.1 moze być i skąd można coś 6takieg ściągnąć??Dzięki i
> pozdrawiam

NTG -> pl.comp.sys.macintosh

W skrócie: Do Macintosha najlepiej pasuje MacOS. Apple zmienił status
wszystkich MacOSów poniżej wersji 7.5.5 na freeware - co oznacza że taki
system możesz za darmo ściągnąć z applowskiej strony.

Performa 630 (aka Quadra 630
http://www.apple-history.jabluszko.com/support_files/630.html ) nie jest
  wystarczająco nowa by pchać się w MacOS8, w dodatku że taki system
kosztuje ok. 50zł (Allegro) Zainstalowałbym 7.5.5 PL.

Szczegóły na pl.comp.sys.macintosh

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//