Problem z kierownicą:(

Autor: shortys <blackmario_at_pf.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 16:09:35 MET DST

Jest taka sprawa- mam kierownicę Tracer ForceMan ForceFedback-na 98 wszysko
piknie chodzi. No, ale człowiek wreszcie se musiał zainstalować XP. Się
okazało że ścigałki chodzą mi tam o niebo lepiej. To podłanczam kierownicę
do USB. System wykrywa mi ją. Prosi o sterowniki. Daje mu je. I NIC!!!
System niewykrywa ich! Jak kupowałem kierownice(jakiś rok temu) na pudełko
jest napisane że jest kompatybilny z XP. Dziś widze na stronie Tracera
naklejke na pudełku bez znaczka XP :evil: . Ludziska pomużcie mi!!! Zrobia
naprawde wiele by to zaczeło chodzić. Najlepiej jeszcze z Forcem.
Bratek