Re: Jak sprawdzić co siedzi (jakie częsci) w kompie

Autor: BYNIO <bynio_at_poprostu.net>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 14:07:33 MET DST

Użytkownik "Quick" <jacekst@polbox.com> napisał w wiadomości
news:Wsred.33222$z77.7175@news.chello.at...
> Tylko przez rozkręcenie wszystkie programy testujące bazują na analizie
> sterowników zainstalowanych w systemie.
> Q.

do końca się niezgodzę bo statnio instalowałem u kolegi win xp i niewykrył
karty dźwiękowej . kolega niemiał płyty ze sterami a niechciało mi się
rozkręcać kompa i przedstawiłem problem na grupie a koledzy podli że mogę
zrobić rozpoznanie programem everest i co się okazało xp mając sporą bazę
danych o sterach nic niewidział a ten programi podał jaka to karta i odrazu
podał link do strony ze sterami