Nagrywarka Nec 2500a i obudowa na usb2.0 - Problem POMOCY !!!

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 13:33:35 MET DST

Mam od dluzszego czasu nagrywarke dvd Nec 2500a
i do tej pory nie bylo z nia problemu ( wedlug mnie nadal nie mam )
poniewaz zmienilem sobie stacjonarnego PC na laptopa to nagrywarke
zachowalem i chcialem ja podlaczyc w zewnetrzen obudowie pod USB2.0
ale tu pojawily sie problemy nagrywarka nie che wypalac plytek dvd "-"
a plusy jakos ida oki oraz zwykle cd tez oki
podczas wypalania minusow pojawia sie komunikat w nero
Przerwano polecenie SCSI ---- co mam zrobic

sprawdzilem nagrywarke na innej obudowie i jest oki
nero ma nowe ale na wszelki wypadek przeinstalowalem rowniez nero
niestety zero poprawy
zainstalowalem rowniez sterownik- intelata620_enu
bo wyczytalem ze to moze pomoc ( tutaj na grupie ktos juz cos pisal o SCSI
ale w innym kontekscie )
czy wedlug was problem moze tkwic w nagrywarce czy raczje w obudowie ??
ja mysle ze to obudowa i jakis problem z jej zasilaniem lub cos takiego
obudowe mam Hi-Speed 5.25"
( cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33197699 )

--
Pozdrawiam