Re: sapphire 9600pro i zwiechy w grach

Autor: Kaczorr <sckiddie3_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 11:08:16 MET DST

Witam.

raku wrote:

> Mi pomogło to ostatnie, więc mam pytanie: DLACZEGO?

Ciesz sie, ze Ci pomoglo i nie przejmuj sie tym, bo nie ma to zadnego wplywu na wydajnosc.
A dlaczego pomoglo ? Bo Radeony sa troche wybredne jak widac :-) Ja mam tak samo na KT600...
W przypadku problemow z Radeonami warto jest podjac nastepujace kroki :
- zmiana napiecia AGP z 1.5V na 1.7
- ustawienie AGP4x
- sprawdzenie ustawienia FastWrites OFF/ON
- minimum 300W zasilacz (markowy a nie fimry "krzak", ktory dostajemy z obudowa za 100zl.)
- zostawienie wolnego zlacza PCI bezposrednio sasiadujacego z AGP
- przydzielenie przerwan tak, by Radeon nie dzielil jego z karta muzyczna (najlepiej zeby
nei dzielil go z niczym)
- instalacja najnowszego BIOS'a do plyty glownej
- instalacja najnowszych sterownikow ATI i sterownikow do plyty glownej

No i to chyba tyle - jesli karta nie jest uszkodzona, a nasza plyta to nie Asus A7V8X, to
powinno byc OK... :-)

--
Pozdrawiam
Kaczorr