Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 07:20:51 MET DST

> A czy Ty masz ten kana³ normalnie z g³osem w Telewizorze ???
TAK.

> pewnie chodzi Ci o ten separator :
> http://www.dipol.com.pl/sklep/r48605.htm
Prawdopodobnie o ten chodzi. Ja go nie widzia³am, rozmawia³am
tylko przez telefon.

> Móg³by mieæ tylko wiêksze t³umienie :-( w Twoim
> przypadku by³oby to korzystne ... ale generalnie
> tak siê projektuje te urz±dzenia aby t³umienie by³o
> jaknajmniejsze :-(
Na rozga³êziaczu [telewizor|karta TV w komputerze] jest napisane:
T³umienie We-Wy
3.2.-4.5 dB
Czy to o to chodzi?

Bardzo ¿a³ujê, ¿e ten facet przez telefon zniechêci³ mnie do
kupienia tego izolatora w ¶rodê. Dzisiaj o 13.30 jest powtórka programu,
który nagra³ mi siê bez g³osu. Ale pewnie w sobotê nigdzie takiego
izolatora nie kupiê. Ten sklep DIPOLu w sobotê jest zamkniêty.
Czy jest szansa, ¿e mog³abym to kupiæ na gie³dzie komputerowej?

Bardzo Ci dziêkujê za zainteresowanie moim problemem.

Pozdrawiam
Ewa