Re: [Karta graficzna] Jaka wybrac?

Autor: ::: Solana :-) <solanasun_no-spam__at_hotmail.com>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 01:14:36 MET DST

JFK wrote:
> osobiscie na Twoim miejscu z tym sprzetem zaprzestalbym tych rozwazan
> a co do grafy to przede wszystkim sprecyzuj swoje potrzeby
> bo jesli nie interesuja cie gry i tego typu rzeczy to moze warto

Nie moge powiedziec ze mnie nie interesuja, bo:
1) jesli ten komp. oddam dzieciom, to wlasnie bedzie sluzyl do gier
(niezbyt wymagajacych).
2) jesli zostawie go sobie, tez potrzebuje dobra grafike (pracuje z
prog. graficznymi)

> zainwestowac w jakiegos uzywanego matroxa ktory powinien dac lepsza jakosc
> obrazu za rozsadna cene

Jesli juz kupie, to wolalabym nowa (gwarancja itp). Czy nowy Matrox moze
byc? Jaki typ? Google pokazuje wiele rodzajow ;-)

Powiedz mi jeszcze, czy wszystkie wymienione przeze mnie karty beda
pasowac technicznie do mojego komputera? Rozumiem, ze nie ma sensu brac
tych najnowszych, ale powiedzmy w srednim przedziale cenowym, np. Ati
Radeon 9200SE?

dziękuję,
magda