Re: Szybkość PC <-> XP ???

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 22:51:29 MET DST

> "MadMan" vjdvn2xq9gtt.ywycujpfukyp$.dlg@40tude.net

> W wyobraźni.

Chodzi o to, że nie jest prawdą, iż należy
zwiększyć szybkość najwolniejszego elementu:

 "adasiek" cl3qaj.do.1@podolany.art.pl

> odpowiedz jest prosta: najwolniejszy element; to jest
> ogolna zasada - nie tylko w informatyce - system
> dziala tak wolno jak jego najwolniejszy element;

W rzeczywistości należy dokonać przeliczenia, korzystając
z zależności, iż droga dzielona przez prędkość, daje nam
czas. W przypadku procesora nie mamy prędkości, ale możemy
postąpić anlogicznie. (mamy coś na kształt szybkości, czas
i coś, co należy uczynić/pokonać jak najszybciej)

W życiu dokonujemy tego rodzaju przeliczeń mimowolnie
lub jak kto woli podświadomie i tylko czasami należy
skorzystać z prostych równań.

A ja podając autostradę o długości 50 tysięcy kilometrów
,,powiększam" problem, aby stał się wyraźniejszy, przez
co stanie się bardziej ,,ponętny" do zastanowienia się
nad nim. (czyli nad tym, że nie zawsze zwiększanie
szybkości najwolniejszego elementu daje nam najlepsze
rezultaty)

E.