Re: konwersja FAT NTFS, Partition Magic error 117 i 114

Autor: luminat <jeway_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 18:32:59 MET DST

Użytkownik "TomSi" <sorry@no.email.pl> napisał w wiadomości
news:adsoey99l5h1.7rh5yzu81m66.dlg@40tude.net...
> Witam mam dwa problemy a zadowoli mnie odpowiedź na jeden z nich.
> W partytion magic 8 przy uruchamianiu programu dostaję error 117 a w dosie
> nieopisany błąd 114. Proszę więc powiedzieć jak można to naprawić lub jaki
> inny program proponujecie do konwersji z systemu z FAT na NTFS

co? konwersja powiadasz? proponuje zrobienie kopii bezpieczenstwa oraz
usunięcie istniejącej partycji i utworzenie nowej w NTFS'ie bez zadnej
bzdurnej konwersji typu FAT32->NTFS - nie chce wiedzieć jak działa tego typu
wynalazek... a zaś tematy typu dlaczego moj dysk tak wolno dziala w systemie
plików NTFS (mowie o przypadku wczesniejszej konwersji z FAT32).