Rage 128 PRO i LCD - jak to wygląda?

Autor: nemo <skasuj.nemo_at_skasuj.komtur.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 18:15:03 MET DST

Mam plan, żeby podłączyć średniej klasy LCD 17" do komputera z kartą
Rage 128 PRO (oryginalny Rage Fury wyprodukowany przez ATi). I tu
pytanie - czy ktoś z Was testował / widział taką konfigurację? Kerta ma
pracować jako "biurówka", więc myślę, że wystarczy. Do tej pory
"napędzała" Flatrona 700P i dawała świetny, bardzo ostry obraz (znacznie
ostrzejszy, co dziwne, od jakiegoś GeForce z Gainwarda, co mnie zresztą
trochę zdziwiło). Jak się spisze z LCD?

--
Cats are smarter than dogs.
You can't get eight cats