problem z pamiecia ram

Autor: Kamis <przepraszam1_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 17:21:28 MET DST

witam grupowiczow!

moj problem zaczyna sie przy bootowania - Bios wykrywa moja pamiec jako
320MB, lecz ja mam dwie kosci po 256. Problem dopiero teraz zauwazylem, wiec
nie wiem nawet kiedy to sie stalo, przy czym wczesniej przez dobre dwa lata
zawsze wszystko poprawnie bylo rozpoznawane.
pierwsze co zrobilem to wyciagnalem obie kosci i wlozylem jedna do slotu 1 -
wykryl 100-iles ramu, wlozylem ta sama kosc do slotu 2 - 256 mb ram. tak
samo zrobilem z druga koscia, lecz juz wiedzialem, ze to nie w kosciach
problem, lecz w slocie 1.

czy ktos z was spotkal sie z podonym problemem? czy to moze byc jakis blad w
dosie czy raczej slot jest trafiony i cala plyta do wymiany? czy moze
aktualizacja boisu cos da?

komputer Duron 1,3, pamiec ram Simm 133Mhz, plyta Shuttle AK32

z drugiej strony zauwazylem tez, ze cd-rom mi inaczej wykrywa niz wczesniej,
wiec jednak wierze, to to 'tylko' jakies bledy w biosie...

bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam serdecznie
Kamis