HP DJ 690C - co tak piszczy?

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 15:00:48 MET DST

Witam!

Zrobiłam tak, jak mi doradziliście w wątku "...jak oczyścić".
Oczyściłam wałek, po którym porusza się karetka z tuszami,
a następnie posmarowałam go silikonem. Oczyściłam również
trzy gumowe kółka. Teraz kartki ciągnie bez problemu. To czy
pobiera po jednej kartce zależy teraz , jak mi się wydaje, od
papieru.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za podpowiedzi jak to zrobić. :-)

Martwi mnie jednak, że podczas ciągnięcia papieru coś okropnie
piszczy. Jestem pewna, że to piszczenie pochodzi z obracających
się trzech gumowych kółek. Na pewno nie powoduje go poruszająca
się po wałku karetka.
Co z tym zrobić? Pewnie trzeba by coś posmarować, ale co i jak
tam się dostać?
Na razie odpuściłam sobie rozbieranie całej drukarki.

Dyskutowaliśmy również o cenach w serwisie. Zadzwoniłam dzisiaj
do serwisu w Warszawie (ale nie oryginalnego HP), poleconego
przez kolegę.
Powiedzieli mi, że za oczyszczenie i wyregulowanie takiej drukarki
jak moja biorą 80 zł.

Pozdrawiam
Ewa