Re: Wyłączanie kompa - problemik...

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 13:21:29 MET DST

Quick wrote:
> w pliku MSDos.sys albo Io.sys (nie pamiętam) poszukaj lini check disk
> (lub scandisk również nie pamiętam :) ) zmienić wartość z =1 na =0 ,
> acha przed edycją zdejmij atrybut pliku "systemowy" i "tylko do
> odczytu po zmianie oczywiscie załóż te atrybuty.
> Q.

I znowu metoda "zamiatania problemu pod dywan" ;-) Ja bym szukał winy w
sterownikach IDE (bo z objawów wygląda to tak, jakby Windows wyłączał dysk
zanim pozamyka wszystkie pliki). Ewentualnie gdzieś w Integrated Peripherals
w BIOSie (ustawienia IDE, UDMA, Block Mode itp.). Tak poza tym Win98 + nowy
sprzęt = problemy.