Re: HP Compaq nx9020 - oplaca sie?

Autor: AssassiN <lukaszek181_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 13:04:53 MET DST

Uzytkownik "Pawel Rozynek" <prozz@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:clamtg$5r1$1@inews.gazeta.pl...
> W takim razie prosze o krotki raport czy sie udalo ;-]

z przyjemnoscia:) Narazie przetestowalem uklad grafiki instalujac jedyna gre
jaka mam pod reka: Toca Race Driver. Szczerze mowiac szczeka mi opadla!:)
Moze nie jest to jakas super wymagajaca gra (innej nie udalo mi sie zdobyc,
a sam gram rzadko raczej) ale przy full detalach smiga az milo!:)

----
Pozdrawiam
AssassiN