r9550 sapphire wawa - gdzie kupic?

Autor: abdesign <abdesign_at_wp.pl.NOSPAM>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 12:41:30 MET DST

Witam

pytanie do tych ktorzy ostatnio kupowali albo z innych
wzgledow sa zorietowani
no wlasnie od raki w ktorym ze sklepow w warszawie
ta karta jest dostepna - mam dzis badz jutro zaledwie
1-1,5h zeby ja kupic i szukanie jej po sklepach
raczej nie wchodzi w gre , cennikom netowym
ciezko wierzyc np w koputroniku niby jest a jeden
telefon rozwial watpliwosci
z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam artur

--
[ "For every defeat there will be a victory" ]
[ abdesign@poczta.onet.pl.NOSPAM ][ gg#26683 ]