Re: Co sądzicie o notebookach Fujitsu-Siemens?

Autor: Krzysiek <tylko.ta_at_grupa.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 10:37:56 MET DST

> W której "lidze" byście je umieścili w pierwszej jak IBM, Dell, HP,
Toshiba
> czy raczej w drugiej jak Asus, Acer, Gericom no bo chyba nie w trzeciej
jak
> Aristo, Actina, California Access.
> Nie chodzi mi o rozpętywanie dyskusji jaka firma w której lidze (to dla
tych
> użytkowników, którzy poczuliby się dotknięci umieszczeniem ich ukochanego
> sprzętu nie w tej grupie co trzeba :-)

Można zaliczyć do pierwszej grupy, Fujitsu-Siemens nie stawia na nowinki ale
na sprawdzone rozwiązania.
F2 wejście do biosu.
F6 formatowanie baterii (ważne przy pierwszym uruchomieniu).
Ja od 1,5 roku mam model "Amilo M 7800" i jedyny problem to baterie (ale
teraz słyszałem że się poprawili).