dekodery

Autor: dominik <dominikz19_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 08:52:02 MET DST

Witajcie
Sciagnalem bajke SharkTale i niestety nie chce mi dzialac.Inne najnowsze
filmy mi chodza a ten nie chce.WIem ze brakuje jakiegos dekodera..tylko ze
nie wiem jakiego. Za pomoca programu allplayer chcialem film ten
otworzyc...wypisuje ze brakuje dekodera i chce go pobrac.Sciagam go i
instaluje. Po instalacji gdy chce ten sam plik uruchomic znow wola ze nie ma
dekoda i to tego samego i znow chce sciagac ten sam dekoder..bez
sensu...Ktos z was mial taki problem z ta bajka???
albo wie jakiego dekodera brakuje???
Instalowalem najnowszego divxa i x-vida czy jakos tak i nadal nic.

Prosze o pomoc