Re: glosniki Creative 2400

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 08:29:43 MET DST

> podlacz se kompa do wiezy jak masz sa wyrazem niezrozumienia prostego
> pytania.
> Czesto takie odpowiedzi sie pokawiaja przy roznych okazjach kompletnie bez
> sensu.

Po co grupa jak wszyscy wszystko wiedza, nie wiem ile masz stycznosci z
uzytkownikami ale wiem za czasami rozwiazuja niektore problemy w znany sobie
sposob, mimo ze sa rozne mozliwosci, a ich sposob nie jest optymalny, moja
odpowiedz nie wynikala z niezrozumienia pytania, lecz zaoszczedzenia komus
kto potencjalnie mogl nie wiedziec o istniejacej mozliwosci zastosowania
wiezy, wydatku nieporownywalnie wiekszego niz sam kabelek.

--
Pozdrawiam
BUNIEK