Re: Notebooki: Dell Latitiude c840 <-> vpr Matrix 200A5 design by F.A. Porsche

Autor: Simon Bakowski <itsimonb_at_yahoo.co.uk>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 02:31:40 MET DST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Świętoniowski"
<slawomir.swietoniowski@malpa-gazeta-kropka.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Thursday, October 21, 2004 9:05 PM
Subject: Notebooki: Dell Latitiude c840 <-> vpr Matrix 200A5 design by F.A.
Porsche

> Mam pytanie do posiadaczy jednego z powyższych notebook-ów: jak się
> sprawują? Czy jest w ogóle ktoś kto ma ten drugi, firma z USA, na naszym
> rynku to chyba egzotyka? No i sakramentalne pytanie ;) - co lepsze ?
>
> Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie :)
>
> Pozdrawiam Sławek

Witam
Mam c840 juz prawie dwa lata i w sumie rewelacja - matryca 1600x1200, troche
maly dyska ale dokupilem sobie zewnetrzny (ja mialem tylko 20GB), procek
P4 - 1.8 Mob, na stale dvd, w bayu nagrywarka, glosniczki JBL jak by juz
nie bylo czego podlaczyc, ja jestem z niego super zadowolony - jedyne co mi
sie w nim przytrafilo to ze po okolo 2,5 roku (kupilem go uzywanego) zatarl
mi sie jeden z wentylatorkow od procka ale nie bylo zadnego problemu z tym -
zamowilem sobie oryginalne w USA i za dwa tygodnie jak nowy. (fakt ze komp
jest czest na kilka dni nie wylaczany bo sie cos sciagalo z netu wiec mysle
ze przy normalnym obciazeniu to zatarcie tak szybko by sie nie pojawilo)
Zgodzil bym sie z przedmowca i tylko i Dell, aczkolwiek nie wiem jak z ta
pomoca della by bylo w Polsce :( wystarczy zerknac na ich strone i w
zasadzie mozna przeczytac w przenossni "klientow detalicznych mamy tam gdzie
swiatlo nie dochodzi" wiedz ten serwis to mozna by sprawdzic.

pozdrawiam

Szymek