Re: problem z napędami

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 00:31:45 MET DST

Użytkownik "kopojno" <kopojno@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cl9cid$ee8$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> mam win XP, nie wiem co to DMA (napiszcie to powiem czy mam czy nie tak
> samo
Metoda transferu danych poprzez DMA (Direct Memory Access)
Menedżer urządzeń\Kontrolery IDE ATA/ATAPI
sprawdź podstawowy i pomocniczy kanał
w zakładce "Ustawienia zaawansowane"

> nie wiem co to SIS, VIA czy NForce) sterowników nie mam do nich bo ie było
> wcześniej działało bez poroblemowo.
Tak bez powodu nie mogło przestać działać.

BTW. Chodzi o chipset płyty głównej. Ww. wymagają generalnie dedykowanych
sterowników, chociaż dla WinXP SP2 VIA i SIS (nie wiem jak z NForce)
powinno działać i bez tego.