Re: HP DJ 690C - jak czyścić?

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:52:27 MET DST

Witam!

Oczyściłam wałek, po którym porusza się karetka z tuszami,
a następnie posmarowałam silikonem.
Oczyściłam 3 gumowe kółka.
W tej chwili pojedyńcze kartki pobiera bez problemu, natomiast
to czy bierze po jednej kartce z większego pliku zależy przede
wszystkim od papieru.
Można powiedzieć, że mnie to satysfakcjonuje (na razie
zrezygnowałam z rozłożenia drukarki na czynniki pierwsze
i wyczyszczenia wszystkiego).
Problemem natomiast jest hałas. Coś w rodzaju piszczenia,
które pochodzi wyraźnie z obracających się 3 gumowych kółek.
Na pewno nie powoduje go poruszająca się po wałku karetka.
Co z tym zrobić? Pewnie trzeba by coś posmarować, ale co
i jak tam się dostać?

będę wdzięczna za radę.

Pozdrawiam
Ewa