Re: Laptop Adax - gdzie kości pamięci?

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:45:34 MET DST

Witam

W artykule cl92bf$h2c$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Yantar (no spam) z adresu <yantarWYTNIJ@TOwp.pl> napisał(a):
> Witam,
>
> Jestem posiadaczem laptopa: Adax Mobile (W1700X20)
>
> PIV 1.6Ghz/256MB RAM/SIS650/20GB HDD/DVD
> (o ten model chodzi).
>
> Zamierzam dokupić do niego kostkę pamięci i nie wiem gdzie
> umiejscowione są one fizycznie w laptopie. Pod spodem są
> pokrywy do hdd, dużego wentylatora+radiator i jedna pokrywa
> jako bateria. Gdzie są kostki pamięci i jak się do nich dostać?

W takim razie musza byc pod klawiatura. Klawiatury trzymaja sie na rozne
sposoby, czasami srobki od dolu, czasami zaczepy wzdluz klawiatury, a
czasami trzeba sciagnac jeszcze jakas listwe. Musisz dokladnie obejrzec
sobie swojego notebooka, bo ja z tym to raczej nie mialem do czynienia.

Pozdrawiam,

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *