cdrw, dvd co i jak??

Autor: kesser <kesser_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:10:22 MET DST

Witam
W temacie sprzętu obecnie jestem do tyłu. Mam wysłużoną nagrywarkę
LG 8x cdrw i czas aby ją zmienić. Nie wiem jednak na co? Np. czy lepiej
kupić nagrywarkę dvd (na czym polega różnica) gł. nagrywam filmy i
dane na cdr czy nagrywatka dvd nagrywa równierz na płytkach cdrw?
Może ktoś mnie odeśle do jakiegoś info albo omówi krótko co do
czego, czym się kierować w wyborze, może jakieś modele. Nie chodzi mi
też o górną półkę.
Z góry dzięki za info