Re: Irda Girder pilot

Autor: w.p. <ptaku2_antyspam_at_tlen.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 20:46:55 MET DST

On 2004-10-20, Paweł Chrobak <beefens-antyspam-@o2.pl> wrote:
> musze cię znartwić nie da się , bo na innych kanałach częstotliwości
> pracuje.
>
> Gdzieś to zresztą wyraźnie jest napisane, zobacz chyba na www.magurex.com.pl
> Albo nawet jak chcesz to wyślij im maila z zapytaniem, oni tam produkują
> i końcówki do Irdy i do pilotów, to wiedzą najlepiej

Mysle ze sie nie da. Ja mam czujke z Magurexa do IRDA no i nie udalo mi
sie swego czasu tego ustawic. Choc plugin do IRDA jest... Ale pamietam
ze pod Linuksem czujka mi cos odbierala:) Ale ostatecznie mam juz
normalna czujke z Magurex - tyle ze do pilota na RS (IRDA jest podpieta
do plyty). Pod Girderem chodzi super, pod Linuksem... ekhm... jeszcze
nie udalo mi sie skonfigurowac :) (prosba - jesli ktos ma ta czujke
skonfigurowana to prosze dane jakie mam zapodac Lircowi:))

--
"E tam..."
 w.p.