Re: Konfigurowanie

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:35:00 MET DST

> Jeśli to pana bulwersuje, proszę nie czytać postów zaadresowanych moim
> imieniem i nazwiskiem. Nie interesują mnie jałowe dyskusje, ani
> internetowe
> utarczki, z zakompleksionymi, zflustrowani czy zarozumiałymi
> internautami którzy próbują innym wytykać ich wady.

Witam.

Drogi Panie. Takim podejściem nic Pan nie wskóra. Pytanie: "nauczyć się
składać i jednocześnie kąfigurować komputery" jest z gruntu jałowe. Po
pierwsze dlatego że temat jest zbyt szeroki, po drugie przed zadaniem
jakiegokolwiek pytania należy pocztać grupę, zapoznać się z panującymi
zasadami. Przy spełnieniu drugiego warunku wiedziałby Pan że należy
najpierw posłuzyć się wyszukiwarką, np Google.

Generalnie pytania niekonkretne są ignorowane a czasem krytykowane. Proszę
się temu nie dziwić.

--
Tomasz Jurgielewicz
Pełna oferta NEC, Eizo, Iiyama