Epox 8KRAI i głośniczek systemowy

Autor: SJ <stj_aaa__at_o2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 18:33:17 MET DST

Niedawno kupiłem płytę główną "Epox 8KRAI" i po jej zainstalowaniu
stwierdziłem, że nie działa głośnik systemowy.
Muszę powiedzieć, że złe podłączenie nie wchodzi w grę ponieważ podłączyłem
go tak samo jak miałem podłączony do starej płyty też Epoxa. Jednak po
dokładniejszym przysłuchaniu się podczas uruchamiania komputera okazało się
że z głośniczka podczas uruchamiania komputera wydobywa się bardzo cichy
dzwięk. Jest to takie podwójne cyknięcie które można usłszeć po przyłożeniu
ucha do głośniczka.
Mam zatem pytanie.
Czy te płyty tak mają czy może jest gdzieś w biosie jakaś opcja dotycząca
dzwięku jaki wydaje głośnik?
Chociaż miałem już kilka płyt głównych z czymś takim spotykam się po raz
pierwszy.
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam

PS.
Zna może ktoś nazwę jakiegoś programu którym można sprawdzić głośniczek
systemowy?