pytanie skierowane do speców komputerowych odnosnie procka i płyty głównej

Autor: Seba <kto25(spam)_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 17:39:15 MET DST

Witam!

Posiadam płytę główna MS-6156BX na chipie intelowskim
W ksiazce jest napisane ze ta płyta obsługuje nastepujace procesory:
slot 1 pentium II / Celeron 233 MHz - 450 MHz, and faster

Ze strony producenta pobrano i uaktualniono mi bios, bo nie mogłem
zainstalowac dysku 40GB. Teraz jest wszystko OK.
Aktualnie mam procesor Pentium II 350MHz

Aktualizacja biosu wnosi do płyty:
 -Support Coppermine 800MHz CPU (100MHz FSB) & New Celeron (66MHz FSB).
-Support IDE HDD size over 65GB
-Fixed wrong CPU frequency display if the clock is over 999Mhz.
-Support IBM 37G.
-Fix Actima CDRW can't boot problem.

Moje pytanie:

Czy mogę na tą płytę po aktualizacji biosu wstawić procesor Pentium III
800MHz?? Czy moze większy?
Jezeli tak to jakie powinny być ustawienia zworek dla procesora na płycie,
Bo w ksiazce przed aktualizacja mam tylko opisane zworki do 450MHz

Dzięki z góry!