Konfigurowanie

Autor: Norbert Górny <norbi.gorny_at_microsoft.com>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 23:53:34 MET DST

Od niedawna jestę użytkownikiem internetu nie poruszam się w nim tak biegle
jak sam bym tego chciał.
Nie interesują mnie strony o tematyce erotycznej czy wątpliwej merytoryce.
Chciał bym za pomocą internetu nauczyć się składać i jednocześnie
kąfigurować komputery. W związku ztym mam prośbę dla "starych wyjadaczy"
internetu jeśli moglibyście wskazać jakieś strony które poruszaję tę
tematykę będę wdzięczny.Nie ukrywam że oszczędzicie mi czasu na żmudne
poszukiwania, które połączone z moim brakiem obycia w internetem i tak mogą
nie przynieść zamierzonych rezultatów. DZIĘKUJĘ!!!