Re: Chieftec DX-01B-D-U problem z wentylatorem

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 15:53:42 MET DST

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune@USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:cl8c7r$dk9$1@korweta.task.gda.pl...
> Z takim podejściem masz szansę "wynegocjować" u sprzedawcy uchwyt
> bezśrubkowy - nawet jeśli firma Chieftec nie dorzuciła go do tej obudowy.
> Dostałeś normalną odpowiedź. Chyba, że liczyłeś na taką: "Weź
ośmiorniczkę".

Już dzwonilem do sprzedawcy i nie da mi mocowania bo ponoć nie ma (chieftec
nie robi) ale dadza mi jakies srubki (dluzsze i z wiekszym lbem) ktorymi
przymocuje. Przepraszam jezeli kogos urazilem. Zdenerwowanie nie służy mi
dobrze i moze wyrazilem sie zle. Myslalem, ze może ktos ma taka obudowe i ma
uchwyt do montazu bez srubek a mi zapomniano go dac.

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i porady

Podzrawiam serdecznie

CYSTERNA++