problem z monitorem

Autor: antyspam <_at_(antyspam)o2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 14:18:15 MET DST

mam nowymonitor MAGinnovisiom 786pf2 i rozdzielczosc ustawiona na
1024x768 85hz i wystepuje u mnie takie dziwne zjawisko jak drganie bokow
obrazu srodek ekranu jest ok ale po bokach ekran skacze jakby
odswiezanie bylo ustawione na 60hz powoduje to niesamowite zmeczenie
moich oczy czy ktos juz wczesniej mial moze podobne rzeczy w swoim
monitorze i jak ewentualnie to rozewiazan
ps. mam 2 kolumny po bokach 200w ale sa one kazda 1,5m od ekranu wiec to
chyba nie ich wina

pozdrawiam