Cos sie krzaczy...

Autor: Raph <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 13:56:52 MET DST

Rodzinka przytargala mi jakiegos dosc starego kompa (Celeron 500 Mhz) -
oczywiscie "zepsutego". Podam objawy - jestem ciekaw co o tym myslicie.
Na poczatku bylo cos takiego, ze komp startowal, ale jak mial juz sie
pojawic ekran ladowania OS'a (WinXP) to sie wylaczal. Pomyslalem sobie,
ze cos nie tak z HDD (Samsung - chyba 3GB). Niestety stalo sie nagle
tak, ze komp w ogole nie chcial wystartowac - bylo slychac dlugi pisk i
nic wiecej. Zresetowalem BIOS i ruszyl. Sformatowalem partycje
systemowa i sprobowalem wgrac Win98. Wgral sie za drugim razem - za
pierwszym instalator sie wykrzaczyl. Problem w tym, ze system i tak nie
chcial wystartowac. Sformatowalem znowu. Stalo sie cos jeszcze - gdy
grzebalem w BIOS w poszukiwaniu opcji uaktywniajacej S.M.A.R.T. -
zawiesil sie BIOS (!). Teraz znowu nie chce ruszyc i wydaje dlugie
piski. Tak wyglada skrotowy opis objawow. Bede probowal podpiac inny
dysk etc. Co Wy mi radzicie?

--
 //Rafal "Raph" Grzegorek//**GSM: IDEA: 508... (permission required)*
 E-mail: neo_n_wytnij@to.poczta.onet.pl**GG: 3307817**Tlen: raph007**