Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: zajcol <zajcol_at_siedziba.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 13:06:09 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Zresztą... OK. Ten artykuł jest niewątpliwie dowodem, jak bardzo
> producenci LCD olewają normy opierając się na ugruntowanej reklamie tych
> urządzeń - i jak ciężko pracują producenci CRT, żeby bezpieczeństwo
> tradycyjnych monitorów zbliżyło się do poziomu oferowanego przez LCD
> ;-).

W przypadku CRT to tym lepiej dla nas - klientow. Zreszta nie bylo moim
celem oczernianie LCD - po prostu marketing sobie, a zycie sobie i w
obyd przypadkach trzeba uwazac zeby nie kupic bubla.
Zeby nie bylo, ze jestem jakims tam CRTkowym szowinistą - w domu mam
samsunga 959NF, a w pracy samsunga 710v. Obydwa zakupy byly w pelni
swiadome i poki co nie zamienilbym NFa na zadnego LCD poizej 3500zł, a w
pracy za zadne pieniadze nie chcialbym miec CRT.

pozdrawiam

--
Zajcol