Re: Compaq i bios

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 11:20:00 MET DST

Enter1 wrote:
> Wiatam
> Jaką kombinacją klawiszy wejść do biosa komputera Compaq Professional
> Workstation 5100. Nie wykrywa mi HD, a z dyskietki startuje dobrze.
> Chciałby sprawdzić być może coś jest wyłączone w biosie.
Hmmm żadną?
O ile nie masz zainstalowanej partycji systemowo-compaczanej /niewidoczna/ .
Jak masz to pisze wciśnij F12 to bla, bla, bla...
Jak nie masz patrycji to musisz poszukać/"zamulić" Compaq Smart Start CD ver
chyba nie nowsza niż (5.xx) ,6.xx. Na stronie Compaqa jast 7.xx za darmo
(600MB) ale Prolianta 1600 nie obsługuje a to podobny przedział wiekowy...
/ Compaq "gui" do BIOSa i "sterowniki" ładuje z plików ;-) zmieniasz co
chcesz i on flaszuje sobie BIOSa ot taka ciekawostka, bez Smart Starta nic
nie poradzisz.../

JM