Problemy ze sprzętem

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 11:01:02 MET DST

Witam,
    Ostatnio na allegro kupiłem zestaw Athlon Xp 2100 + płyta FIC AD11.
Mam poważne problemy z tym sprzętem , ponieważ przy każdej instalacji z
płyty,
czy windowsa XP, pojawia mi się komunikat z towarzyszącym niebieskim ekranem
Wystąpił błąd VXD win32 i komputer wisi.
Zmieniałem RAM, nic nie pomaga. Udaje mi się zainstalować jednynie windowsa
98,
ale też z przygodami. Nie wiem w czym tkwi problem. Ustawienia w BIOSie ?
Może taktowanie pamięci, płyta jest na szynie 266MHz, a pamięć jaką miałem,
to 400MHz i 333MHz.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem ?
Zamierzam odesłać sprzęt w ramach gwarancji, ale może jest on ok, tylko coś
trzeba pokombinować.
Proszę o rade, pozdrawiam grupę.
Nekroskop