GeForce FX i ECS

Autor: Enter1 <marek58_at_inetia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 10:04:50 MET DST

Witam
Może coś mi poradzicie, otóż próbowałem zamontować gf 5200 fx nam płycie ECS
P4VXASD2 (chipst via i celeron 1,7GHz). Niestety płyta z tą kartą nie chce
wstać, startuje zasilacz i nic więcej się nie dzieje, ekran jest ciemny a
płyta niczego nie sygnalizuje nie piszczy. Montowałem inne karty gf 5600 fx
pro i radeona 9700 z takim samym rezultatem. Natomiast z gforcem 4 MX jest
wsystko OK i komputer działa bez problemów. Czy to wina płyty, czy trzeba ją
zmienić czy też jest na to jakieś inne lekarstwo?
Marek