Prośba o pomoc

Autor: Tomek <tzawierucha_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 09:20:43 MET DST

Witam wszystkich szanownych grupowiczow.
Otoz mam problem z uruchomieniem programu
pod DOSem.
Posiadam komputer jest z płytą główną ASROCK K7VM2 R3O/M/SR,systemem
Win98SE , 128MB RAM, VGA zintegrowana z płytą, CPU DURON 1.4GHz, HDD 40GB
SAMSUNG.
Problem polega na tym , że przy pierwszym uruchomieniu w danym dniu
programu pod DOSem nie chce się uruchomić-jest czarny ekran.
Nadmienię, że komputer w tym momencie nie zawiesza się.
Po wybraniu Ctrl+Alt+Delete jest możliwość zamkniecia zadania.
Ponowne uruchomienie jest już w porządku bez żadnych problemów.
Nie wiem, czy jest tu problem z przejściem z trybu VGA na tekstowy,
hmmm samnie wiem co robić. Może trzeba by zejść z wersją sterowników
karty graficznej na niższe -jeżeli tak to proszę o podanie strony na której
to znalazłbym niższe sterowniki.
Proszę o porady na rozwiązanie problemu.
Z gory serdecznie dziękuję.
pozdrawiam
Tomasz
e-mail: varthog@poczta.fm