Re: Opinie na temat Philips LCD 19' model 190B5

Autor: Simon Bakowski <itsimonb_at_yahoo.co.uk>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 03:42:56 MET DST

"Konrad Billewicz" <carolus@isn.pl> wrote in message
news:cl11om$8sf$1@korweta.task.gda.pl...

> Witam,
>
> Po takim dosyć solidnym rozejrzeniu się i zorientowaniu w temacie,
> postanowiłem zainwestowac całkiem spore dla mnie pieniądze ok. 3k PLN
> (dorobek wakacyjnej pracy i nie tylko) w monitor LCD 19' Philips 190B5 (CS
> lub CB - róznica koloru). Mam w związku z tym pytanie do właścicieli i
osób
> zorientowanych, jak prezentuje się ten model ogólnie i na tle innych
> produktów, głównie mi chodzi tutaj o popularne Samsungi i Belinee i mniej
> chyba znzne, acz tez ciekawe Miro TD490.

> [...]
Witam,
Ja sie zupelnie wylamalem i zamowilem
http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?sku=12188&c=uk&l=en&cs=ukbsdt1&category_id=5194&first=true&page=productlisting.aspx

Zobaczymy co to za cudo :) Juz mi go wysylaja z Irlandii wiec za kilka dni
powinien byc. (3 lata gwarancji, zwrot bez podania przyczyny jak bym sie
rozmyslil, mysle ze wato, 16ms, 1600x1200, 19")

pozdr

Szymek