Re: Mysz i klaw. PS2 na AT - co robić?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 23:28:15 MET DST

Wojciech777 wrote:
> Kupiła już sobie zestaw klawiatury i myszki (bezprzewodowe
> w dodatku), podobnie jak przejściówki z PS2 na Din i RS232,
> jednak komputer tego nie widzi.

Aby zobaczył, akcesoria te musiałyby być przystosowane do współpracy z
różnymi interfejsami (przynajmniej tak jest w odwrotnej sytuacji - myszka
PS2 nie zadziała z USB jeśli nie została do tego przystosowana, nawet po
zakupieniu przelotki). Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że ciężko będzie
zmusić je do współpracy.

k,