Re: Laser czy atrament - o to jest pytanie?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 22:42:58 MET DST

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:1vkwbjrwg3bp9.td3uc3zvqs2j$.dlg@40tude.net...

> Laserówki raczej do zdjęć się nie nadają. Bo te 10 minut to bez wątpienia
> czas druku zdjęcia, prawda?

A mi sie wydaje, ze to przyklad propagandy:
-dla lasera podal czas dla rozgrzanej drukarki, od pobrania papieru do
wyplucia strony
-dla atramentowki podal czas od rozpakowania z pudelka, przez podlaczenie,
zainstalowanie sterownikow, do wyplucia strony

MSPANC ;)

pozdrawiam
Zbyszek - posiadacz HP LJ 4000 :)