Re: Dysk 120 -160 GB...

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 22:38:56 MET DST

"KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote in message
news:cl2kgq$qn8$1@inews.gazeta.pl...

> Potwierdzam. :) Archiwum też potwierdzi.

Pamietam jak kiedys archiwum potwierdzalo, ze IBM DTLA - szybkie i super
cena :>

pozdrawiam
Zbyszek

PS: A wg strony Seagate moja B7 160GB kupiona pare dni temu ma gwarancje do
sierpnia 2009 ;)
PS2: Ale w sklepie dostalem 3 lata, ale mam nadzieje, ze za 3 lata to nie
bedzie takim problemem wysylanie hdd do Holandii.w koncu prawie jeden kraj
;)