Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 22:17:42 MET DST

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Dokładnie to miałem na myśli. Czynnik zewnętrzny to jedyna możliwość. Bo
> skopać samo ustrojstwo byłoby chyba dość trudno ;-).

Prawdę mówiąc przypuszczam że najtańsze ustrojstwa mogłyby mieć coś
skopane "od urodzenia", ale generalnie się zgadzam. Jeśli do czynnika
zewnętrznego zaliczymy też tor sygnałowy to powinien ten czynnik być
jedynym wytłumaczeniem takiego zachowania niegodnego LCD. ;o)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze