tuner kworld ltv-883...

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:35:29 MET DST

Witam!

czy komus udalo sie pomyslnie zainstalowac sterowniki i aplikacje ?
A pozniej nie miec problemow z odtwarzaniem z apom aplikacji z CD ?

Ja mam taka sytuacje, ze raz otworze program, zaprogramuje, a pozniej ekran
staje, tzn nic sie nie wyswietla, a jest tylko dzwiek :(

Aplikacja pt. ChrisTV 4.1 Std wywala sie przy uruchomieniu, ale czasem za n-tym
razem sie odpali, ale tez nie ma obrazu.

Co jest grane ? Stery i aplikacje (+update) mam najnowsze (ze str kworldcomputing.com)

System to WindowsXP, p4 2,8, 1 GB BRAM, a partycje to NTFS. Czyzby w tym tkwil
problem...? A jezeli tak, to czy system, czy program ChrisTV czy PVR+ ma byc na
partycji FAT ?

Tuner jest sprawny. Wiekszosc ludzi uzywa go pod win98, ale halo. Producent
pisze ze dziala takze pod XP. Czyzby klamal...?