CO ZROBIC????PORADZCIE!!!!

Autor: Pawciu <pawciu17_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:45:25 MET DST

Hey
mam pytanie co byscie zrobili na moim miejscu??
mam celeronka 400mhz i komp zacza mi juz zmulac jak wlacze kilka programow,
ogolnie kompa nie uzywam do gier tylko do netu, sluchanie muzy i robienie
stronek i takie tam pierdoly. Mam 256 ramu tak ze raczej nie mysle zeby
wiecej na razie dokupywac, ale zaczalem myslec nad kupnem pentium III 600mhz
bo ma 512kb pamieci L2, czyli zdaje sie 4 razy wiecej niz ten moj celeron
:/, poradzcie mi czy to dobry pomysl, albo zaproponujcie cos lepszego, byle
tylko koszt nie byl zbyt wysoki bo nie chce pakowac w to pudlo duzej kasy :)

pozdrawiam
PawciuR